midsommarhelgen

Midsommaraftonen bestod bl.a av underbart god mat, trevligt sällskap, nubbesånger och femkamp som, tro det eller ej, jag vann.
Tillsammans med Jerrys bror Tim - vi spelade i lag.
Oväntat, gravidast vinner. Utklassning, ooja.
Riktigt trevlig dag ♥

Här kommer lite bilder



Under middagen


Den dåligt goda maten


barnen


ballongblåsning




5-kamp (7-kamp) kasta boll i hink


2 av de andra grenarna.
Snurra runt en pinne sen hamra ner en spik i plankan.
Skjuta ballonger med luftgevär, 3 av 3 fick jag, jag (och alla andra) var i ganska förvånade, haha.



Elina stod för 7-kampen, det hade du gjort jättebra, sjukt roligt blev det!
Som sagt, hela dagen var toppen och mycket skratt blev det - precis som det ska vara :)

Gårdagen blev en grejar-dag.
Dammsugning, tvättning, dammtorkning, tvättning+dammsugning av bilen interiör etc..
Jag trodde på riktigt att jag skulle gå av (redan gått av/blivit krossad?) när jag skulle förflytta mig från soffan till sängen vid 2330
Det var ingen lek vilken foglossning.
Bara för att den har varit såpass frånvarande den senaste veckan ungefär..
Jaja, får skylla mig själv.

Idag är bara regnig och tråkig.. Riktig söndag, ussh..
Är inte på topp heller, har fortfarande känningar i kroppen efter igår, sanslöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0