sista föräldraträffen

Jag vet inte riktigt vart jag sak börja..
..så jag skiter i det mesta, skulle jag tro..

Ska försöka nämna det bebis-relaterade som hänt under den senaste veckan iaf.

Sista föräldraträffen var förra onsdagen.
Vi var dock lite wild and crazy och skolkade från den :P
Så jag har inte så mycket att bidra med från sista träffen alltså.
Vi hade verkligen noll lust att sitta där inne och glo.

Istället blev det marieberg köpcentrum hele långe eftermidden. Supermysigt ♥

Till liten skit blev det dock bara en (2-pack) pyjamas. Söt som 17, däremot :)

Desto mer blev det till pappa.
Mamma fick nöja sig med ett par snygga pumps
(som jag kan börja använda när fröken bestämt sig att komma ut)
och 2st tältliknande klänningar till nu. Mhm.. kontrast.

Juste, glömde nästan! Vi blev med soffa då också. Typ..
Hittade äntligen soffan vi så länge letat efter. På Nice presenter av alla ställen.
Leverans 4-6 veckor dock, inte lika kul. Men men, borde ha den innan hon kommer iaf :)


Här är den. Vi ska ha fasta rygg-kuddar istället för lösa som det är på bilden.
Stensnygg, stenstor, stenbra.

Som vanligt vill jag ha den igår!



det var den bästa föräldraträffen so far.
sista också, som faktiskt känns rätt så skönt.. :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0