rutinerad

Vilken härlig dag jag haft!
Avslutades lite fint med grillat.
Hur gott är det inte? Och lätt? Och man kan ju variera hur mkt som helst.
töntigt av mig va? att bli alldeles till mig över grillat.
det är denhär solen, som gör mig så fånig tror jag.

Imorrn ska jag in till Örebro och spendera dagen på nån strand med mamma,
syster och 2 söta ungar.
så blir ganska lugnt här inne imorrn.
men det är ni ju vana vid.
att jag försvinner när solen kommer alltså..

Juste, skickade iväg ett sms till J i fm också.
(jag är inte förbannad på riktigt)

 Jerry!! hon var ju för fan instängd i garaget!! hur jävla svårt ska det vara?
ska fan låsa in dig nånstans så du lär dig"

efter några timmar fick jag svar. ungefär
"jag tror inte jag vågar komma hem sen. be så mycket om ursäkt till corona från mig.
hälsa att hon ska få ngt för sveda och värk"

haha, så söt :D
kom hem med värsta lyxmaten, nivet såna pyttesmå pureer som kostar skjortan.
och matte fick en fin bukett med vita rosor.
"det är ju du som är arg"
han vet hur man ska göra för att ligga på plus :)

Ja, nu ska jag ut med en kopp sen kaffe till hjärtat och hans bror, dom mekar bil.
kaffe på beställning, minsann.
han är inte dåligt stöddig när han ligger på plus.
men det är han allt värd ♥ alltid


på midsommarafton 2011 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0