morning glory

Igår skrev jag att jag sover gott. Jag ska aldrig skriva så. Jag hatar att skriva att ngt går bra eller så. Brukar alltid klämma in ett *peppar peppar* eller så. Ta i trä. För man ska inte säga så. Jag ska inte säga så. Vågar inte!

Så..

För inatt har jag inte sovit bra. Kunde inte somna, vaknade tusen gånger, släppte ut Corona strax efter 5, och har inte sovit en blund sen dess. Suck.. Har haft en sån jobbig känsla i kroppen, känns mig..utvilad. Vadå utvilad?

Så typiskt, kunde väl ha varit vilken dag som helst förutom en afton när man ska träffa folk, vara social och försöka vara vaken till längre än 10..

Har iaf nu betalat alla räkningar, och ska efter jag skrivit klart ringa till 3 och höra om dom kan erbjuda ngn slags ersättning pga deras enorma, oerhörda, äckliga inkompetens. bitter, nej?!

Ska försöka sova lite efter det tänkte jag.

Hörs senare!

20090816141408


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0