3 suger balle

Nämen, jag har visst internet. Det tog dom bara 7 dagar att fixa det. Torsdag fm stängde klanten av det.
Sen tog det dom ungefär 3 dagar att inse att felet inte ligger hos mig.
Ussh, fy blää! Vilken dålig kundtjänst/teknisk support!
Tänk att man sak behöva bli fly förbannad och hota för att man ska få hjälp/bli hörd/dom ska ens bry sig.
Ja jag tänker inte skaffa internet hos 3 iaf.

Fast tydligen har jag internet hos 3 just nu..
Det är min mammas internet från början. Men nu står det helt plötsligt på mig.
Om mamma har skrivit på en överlåtelse? Om dom ens har frågat om jag vill stå på abonnemanget? Nope.
Nada! "
Ja du kommer få papper på att vi gjort en kreditupplysning på dig".
Man vafan?
Jag vet inte, men dom har inget underlag på att jag har skaffat internet där.
Kanske borde vägra betala fakturorna.
Vad ska dom göra, liksom? "Jaha, ja men visa mig kontraktet då" "Jaså, inte, neheeeeeeeee"..

fyfan, var det ja..



bilden kommer härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0