2011-06-14

Dagen började med skolavslutning.
När de första 2 klasserna hade framfört sina sånger, hade det tårats i ögonen på mig båda gångerna.
Det är då man börjar fundera.. Seriöst?
Finns det ingen gräns för töntighet? Jag kände inte en unge i dom klasserna.
Vafan är det att böla för? Gud vilken töntig morsa jag kommer bli, det osar katastrof..

Efter dryga timmen uppträdde Anton och 2:orna.
Så söt, världens flin hela tiden :D
Snygg i nya skjortan, måste varit en riktigt haj (plats)morsa som köpt den till honom.


Längst fram stod vi också. rutinerat.
(ignorerar det faktum att ingen kanske vågade ställa sig framför mig.
stengravid och ganska sliten. Till och med J kommenterade hur "nyvaken" jag såg ut).

Jo, en timma och 45 min stod jag ut med att stå. Sen gick det inte.
Trots massage på ryggen och ställningar som, ja, inte är dom snyggaste direkt..
Gjorde sjukt ont i ryggen, och tårna hade domnat bort?


Sen vidare upp på stan, till BM. Nivet, hon jag bytte bort i vintras men nu ofrivilligt fått tillbaka.
 Virrpannan.. Ja, allt såg bra ut iaf.
Dock mötte hon bara magen och tog pulsen.
Hon lyssnade inte ens på hennes ♥ jue..
Är inte det typ obligatoriskt?

Tråkigt iaf. Men, hon verkar må bra, så som hon härjar omkring. Galning..

Ja, sen hem till Stjärten som köpt sig en HTC. Det är inte lätt med en htc, inte.
Det ska gudarna veta.. :) Hon behövde lite tips från coachen, så att säga.

Ja, sen hem och lagade mat, plocka, diska, tvätta lite och såntdär superspännande.

Sitter i detta nu och kollar upp spa-anläggningar i närheten.
Skulle vara underbart att komma iväg med min älskling över en natt eller så!
Dethär kan ju vara sista tillfället på väldigt länge som vi kan komma iväg och göra ngt, bara vi.

Dock så har vi ju Anton varje helg som J är ledig, så det blir nog tyvärr inte av..
Men, drömma går ju..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så jättemkt för hjälpen idag Murra :D <3

2011-06-15 @ 00:32:03
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0