walk on sunshine

Har precis kommit hem från dagens promenad.
Det är härligt, synd bara att det är sjukt tungt för ryggen..

Nu vet jag varför jag inte kan ladda upp bilder förresten.
Vi har tydligen lyckats använd allt internet för denna månad.
Vette tusan hur vi lyckats med det dock.. Men jag tyckte allt internet var lite segt över lag nu..
Jag har ju kollat massa Unga mödrar på internet, tar det?
Ja, som ni säkert redan räknat ut så kan jag inget om internet, ner- eller uppladdning etc..

Det är iaf skittråkigt! :(

Nej nu ska jag tillaga lite mat, det blir så skoj som tunnbrödsrulle, ska bli ruskigt gott med räksallad.


Kan iaf lägga upp bilder som jag redan lagt upp förut.
Så får bli en liten repris, man tar vad man har va?!
Magen, "i början nån gång". Liten, söt..

Då kunde man inte vänta på att magen skulle bli större..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0