things

I söndags var vi iväg och kollade på en sängmobil och babygym.

Begagnat, så klart.
Har inte riktigt förstått varför man ska köpa nytt när det finns beg som nytt?
Jag ♥ fynd :)
Men ja, det blir inte så mycket slitage på en grej som bara hänger heller så..
Ingen mer som bara stendiggar att fynda?

Hursomhelst, båda var i jättefint skick så det blev ett köp!
Fisher price också (så klart?) eftersom Jerry helt plötsligt har blivit märkesbög?
"Det ska vara emmaljunga på barnvagnen, inget annat."
"Det ska vara fisher price på mobilen, så klart."

Ja, så klart...?

gymmet

Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte använda mig av "mattan" speciellt mycket :P
En av figurerna gick att trycka på också så låter den.



och mobilen då


Jag är nöjd nöjd nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Elenore

Jag är likadan. Har hittills nästan bara köpt begagnat till bebisen. Det enda vi köpt nytt är vagnen, lite kläder och lakan å sånt. För precis som du säger så är ju sakerna knappt nötta så varför köpa nytt!?

2011-07-15 @ 18:20:08
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0