the monkey

Jag är heelt färdig!
Trött som en gammal påse, helt tung i huvudet, ja alldeles borta är jag idag..
Illa mår jag också :S

Vet inte vad jag ska ta mig till idag..
Tänkte ta mig runt kvarterat förut, en lite promenad kanske piggar upp tänkte jag.
Men det gick verkligen inte!
Får så mycket sd så det inte är klokt.. Tråkigt :(

Men jag borde kanske visa upp mig så grannarna ser att jag inte fått än.

Jag kommer aldrig vänja vid dethär.. småstads.. (jaa fan jag hittar inte ordet) småstadsyndrom kanske?.. äh jag vet inte vad man kan kalla det?
I början, när jag flyttat hit, var det värst.
Nivet, alla känner apan men apan känner ingen..
Inte alls vad jag var van vid, ingen brukade bry sig speciellt om andra..

Nu börjar det märkas igen..

Grannar som jag inte ens känner igen frågar J om det har blivit bebis än?
Grannar som jag inte visste är grannar ens.. Knappt så J känner igen dom heller..
Men det är väl kanske lite spännande, en gravid i området. Ja, varför inte?

Men det är inte dags än hallå!
Igår ringde svärmor bara för att kolla läget.. Senare ringde mamma för att kolla läget.
Haha, förväntansfulla :) Jag mår bara bra ju!
Plus att det är kaos i vårat hem. Så mycket som måste säljas som står lite överallt.
Ett (extra) vardagsrum här, ett databord där..

"Vi ska inte ha bebis riktigt än, vi är inte riktigt klara.."


påse


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha hur mycket hade du gett för att få den påsen? =P

2011-07-14 @ 17:27:52
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: jessica

Hihi, känner igen det där när alla frågar och undrar om man inte fått än! ;) Får hoppas att du slipper gå över tiden för DÅ blir man måttligt trött på att alla ringer och frågar om man inte fått bebis än!! :) Va fan, är ju tillräckligt jobbigt att man själv måste gå och vänta ju!

Hoppas allt är bra med dig och magen =)



Kram Jessica :)

2011-07-15 @ 14:46:46
URL: http://piinkeyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0