the bag

Jag skulle vilja börja packa BB-väskan snart.
Iaf kolla om jag har en bra väska att packa i..
Själva packningen tror jag kommer gå rätt fort.
Jag har ju en lista som passar mig bra (skräll va?)

Tror inte jag delat med mig av listan innan?
Så jag gör det nu, vet att det kan uppskattas.

(den ser ju beydligt roligare ut dom ett dokument än här i bloggen)
 
BB-väskan: Prickas av när prylen är nerlagd:
( ) Rymlig och praktiskt väska
( ) ID-Kort
( ) Patientbricka
( ) Pengar
( ) Småpengar till parkering
( ) Bilbarnstolen för hemfärd
( ) Mobil, laddare
( ) Dator
( ) Kamera, laddare, batteri, sladd
( ) Ev. Mat, godis, dricka

Till Bebis

( ) Body stl 50, 56
( ) Byxor stl 50, 56
( ) Pyjamas stl 50, 56
( ) Mjukisset
( ) Strumpor
( ) Mössa
( ) Bebisfilt

Till mamma
( ) Duschartiklar, deo, lotion, tandborste, ansiktstvätt, ansiktslotion
( ) Läppcerat, nässpray
( ) Mjukt toapapper
( ) Hårborste, hårtofs
( ) Strumpor, trosor
( ) AmningsBH, amningslinne
( ) Mjukiskläder x 2

Till pappa
( ) Duschartiklar, deo, tandborste
( ) Kalsonger, strumpor
( ) Kläder


Tror inte det ska vara så mycket mer faktiskt..
Om ni ser ngt som jag missat så vet ni hur mycket jag uppskattar om ni hojtar till :)

Tofflor vet jag, men antar att jag åker i mina foppisar, som går utmärkt att gå med där inne :)


magen i v 24
Jag tyckte jag hade stor mage där - hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0