no bulls

Ååh vilken tråkig dag jag har!
Anton ville inte cykla till coop nära, jag hann inte ens till mutningen.

Nehe, jag får väl gå då tänkte jag.

Sen föll jag ihop i en liten pöl av svett och tårar och insåg att jag orkar inte gå.
Det är alldeles för stilla i luften idag och foglossningen skulle få mig att lifta hem.
Så det blir inge bakning just nu.
Får väl fortsätta sitta framför min fläkt och tråka resten av dagen också..

Och juste, få höra gnäll från en arg A som hade glömt att ladda mobilen.
"Jag måste kunna få tag på dig" - "Du måste vara hemma tills du har batterier på mobilen"

Det var ingen fin melodi i hand öron.

"Men vi ska bara vara hemma hos Jacob/Oscar/Ida/hejsansvejsan"
Mm ellerhur, den har man gått på en gång för mycket..

Sen att laddningen kanske går fortare om man inte drar ur den ur uttaget vad 3dje minut för att kolla om den laddat klart, det lyssnade han inte riktigt på :P


Bullar från en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0