monday

Igår hade jag finbesök av Erika.
Det var så trevligt, tur att man har sina vänner säger jag bara.
Nu är jag även uppdaterad med det senaste, man missar en hel del under helgerna om man säger så ;)

Avrundade kvällen hemma hos Tim, med kebab och film.
Ett härligt slut på veckan.

Idag hade vi planer på Örebro, men istället kommer Anton hit.
Så det blir nog att greja i trädgården, klippa granhäcken bla.
Pappa kom förbi med kyl&frys i morse, som nu står i källaren.
Perfekt, nu kan man börja baka och lagra :)

Men först ska jag fortsätta måla på min stoora korg.
Kom över en stor korg, inge fel på den egentligen, men det har lossnat lite på den.
Så nu penselmålar jag den vit, tror det blir skitläckert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0