hugor

Åh det regnar och regnar :P

Men, förut, när sola sken, då var vi iväg till lunedet.
Satt där på en sten, vid en sjö, i en skog.
(vad blire, musiktema?)

Sen fikade vi, jag käkade värsta äckliga hallonpajen med, ja vafan hade dom i den egentligen?
Massa nötter och skit, smaka inte hallon direkt. (hahaHAAA)

Jag, trött? Neej, absolut inte..

Ja det var det roliga..

Jo, nyss när vi åt mat så sa jag:
"Fan jag har ju inga känningar eller nåt, det kommer dröja hur länge som helst."
Till svar fick jag:
"Va? Jag känner tvärtom, shit nu kan det hända när som helst.
Om 2 timmar kan vi vara inne på BB känns det som"

Lustigt hur olika det kan kännas.
Men ja, det är ju faktiskt veckor kvar till BF.. Får man icke glömma.
Appropå det, ny vecka idag ju! Minne guldfisk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0