fagel, fagel

Jag har fått en jävla vagel i ögat.
Aldrig haft det förut, men det räckte tydligen inte med alla höggravid-krämpor.
Nej men en vagel kan jag ta också.
Vadå, ska jag inte få lite nackspärr också nu när vi ändå håller på?
Ont gör den! Irriterande som satan är den också.
Jag vill inte ha den nu, den måste bort innan jag ska föda. Punkt.

Appropå ont, denhär ungen har ju inte riktigt förstått dethär med att fixera sig.
Så nu brukar hon lägga sig som i en båge, mitt över magen, från höger till vänster.
Hon är för stor för sån gymnastik, det gör verkligen skitont!

Det som skulle vara bra med det är att man kan få klämma lite på henne :)
Rumpan/ryggen till mitt höger, huvudet till vänster. Varje gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0