2005-07-28

Idag är det sex år sedan jag träffade Jerry i Örebro, sex år sen han charmade mig.
Han var (är) så söt, så charmig, så snäll och.. blyg.

Mitt sötaste.

Jag var helt säker på att han glömt bort dagen idag.
Han har inte det bästa minnet, och det lilla han har, hamnar konstigt nog (??) på bilar ;)
Brukar alltid vara jag som "påminner" honom, säger att vi ska ut och äta eller så.
Men jag har inte sagt ngt i år.
Men förut idag åkte han iväg en sväng, och kom hem med en blomma.
Jag blev så glad att han kom ihåg ♥
För blomman också, så klart, men det betyder allra mest att han faktiskt kom ihåg.
Sen ikväll ska han ta mig ut på bio, sista Harry Potter blir det :)
Mysigt.

Nu ska vi se om internet vill samarbeta en gång till..


Ja, det fungerade!

Domhär fina fick jag för ett år sen..till jobbet.
 Dom största rosorna jag sett tror jag.
Trodde jag skulle skämmas ihjäl. Alla kunder stenglodde, så klart.
Jag var väl lika röd som rosorna.
Men det var inte första gången herrn ordnar blombud till jobbet.

♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥

nu ska jag stänga av alla ljud och vila lite sen middag.
sköönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0