11.07.22

Ja, vid 10 igår kväll satte jag mig i soffan, så hade jag precis moppat klart alla golven.
Helt galet vad energi jag hade.
Satte upp nya gardiner, dammade massor, dammsög, moppade, möblerade om, vek tvätt, plockade..

Då fick vi lite nattbesök av Tim och Anna-Karin, jättetrevligt :)
Vi snackade massa spöken, "sånt man hört" och så. Varför gjorde vi det?
Det ska man väl aldrig göra, speciellt inte på kvällen? Men blir ju uppskrämd. Speciellt Tim, haha!
Men det gick bra att sova iaf.
Fast då vi inte var så trötta när vi kröp ner så slog vi på en film i sovrummet.
Tror vi släckte ner vid ett. Så det kändes i morse!

Ja, idag ska vi köra lass till tippen. Jerry har rensat lite bland sina bildelar, fan vad skrot han har!
Ni skulle se uppfarten här nu..

Det är sånt höstväder ute, det är faktiskt bara juli!
Det är mysigt med hösten, men inte mitt i sommaren!
Det är så tråkigt :(

Kul bloggning kan jag känna, men det är så det är här nu :P

Läget i magen då?
Jodå, hon är så nöjd så, vaken väldigt ofta och sprattlar omkring mest hela dagarna kan jag tycka.

Har sjukt jävla ont i bäckenet igen, började natten till igår.
Det gör ont att lyfta benen, inte att gå men till ex att gå ut ur bilen, upp ur sängen, i trappor..
Man skulle kunna tro att hon kanske fixerat sig, men då hon sparkar och slår både hit och dit så tror jag inte att det är så..
Har massa förvärkar också, ibland kan jag tycka dom blir lite intensivare, ibland märker jag dom knappt.
Men ja, inte mycke action här inte..


Bjuder ytterligare på en "gammal" bild, lite roligare kanske det blir iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0