+ 1

Känns som allt jag skriver är att det har varit så trevligt, toppen, bla bla..
Men dagen igår blev som jag tänkt mig, toppen!
Bror fick en fiskeväst, jag fick träffa söta ungar och alla fick god tårta och mat.
Appropå söta ungar så har jag söta bilder.
Blir ju augusti imorrn så då borde internet vilja jobba med mig igen.
Ussh, aldrig mer mobilt internet!

Innan blev det ju shopping. Inget speciellt men lite kul, bla ny trimmer och nya filtar till nya soffan (som f.ö inte kommit än. På tisdag är det 6 veckor sen vi beställde. Säg för fan inte 4-6 veckor om det ändå ska vara 6)

Idag har vi legat på stranden och myst, perfekt :)
Vi hade planerat in en fiskedag i Villingsberg, men vädret blev betydligt bättre än utlovat, så fiskelyckan får vi prova på en annan, mulen dag. Synd, för vi är bra fiskesugna. Men samtidigt gött att få sola och bada istället.
Men det skulle ev bli lite fiske ikväll med några syskon Hägerström :)

Ja, sen är det ju +1 idag, det trodde jag inte.
Trodde inte hon skulle komma på det utvalda 30 juli, men trodde nog hon skulle velat komma tidigare.
Men tji fick jag, ärftligt up my ass!
Varken mamma, syster eller svärmor har ju gått över.
Men det skulle vara om dom räknat så fel då, men veckor fel? Det tror jag inte.

Ja, det var nog det.. Nu vet ni att det inte är BB som gäller iaf :)
Nu ska jag ut och leka med trimmern :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har inte gått över tiden än..men jag fasar och är 100 på att jag kommer gå långt över. Jag vill inte, jag vill NUNUNUNUNU!!

Hoppas din bebbe kommer snart!

2011-08-01 @ 16:42:56
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0