x-mas

När jag beställde inbjudningskorten till dopet så fick man ett erbjudande i kassan: 10 st julkort gratis.
Bara att välja ett av fotona som jag laddat upp, och sen välja en mall.
Gratis är ju gott så jag nappade, bara det att jag hade endast laddat upp bilder på Elsa.
Så nu vet jag inte om jag ska skicka iväg dom, känns lite dumt att skicka på endast Elsa och inte Anton också?
Skulle jag fråga honom så skulle han säkert inte bry sig, tvärt om.
Men ändå..

Irriterande, hade varit jättekul att skicka iväg julkort med ett foto med dom båda.
Jaja, nästa år kanske?

Frågan är bara hur jag ska göra nu i år..
Om det är nån som tycker det är dåligt av mig? Vad tror ni?


Min sötaste systerdotter Elin och min bror Jocke när jag fyllde år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0