Utmanad

Jag har blivit utmanad av minirenen, kul!

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig... så sjunger och dansar jag! Massor :)

2. Jag går aldrig hemifrån utan… svår, då prioriteringarna ändrats totalt på sistonde, samt att jag har en väldigt förvirrad amningshjärna.. Men mobilen försöker jag ha med mig.

3. Min blogg heter som den gör för att… alla andra ideer var redan tagna, och jag ville ha något namn med kärlek i. Jag startade ju denna blogg endast tack vare att jag var gravid och skulle blogga om just graviditeten här. Min andra blogg är ju ganska lagd på hyllan just nu.

4. Om jag vågade skulle jag… nog var en mycket roligare person! Men i landet lagom så är det ju lugnast att vara just lagom. Dumt att göra för mycket väsen ifrån sig. Kryptiskt?

5. Om 10 år kommer jag... ha vunnit en jävla massa pengar? Vara lycklig? Töntigt? Men "bo ute på landet i ett stort hus med barn, djur och Jerry" känns också ganska töntigt..


Nu ska jag utmana 5 andra!
Ni är ju så dåliga på att kommentera, så jag vet knappt vilka ni är som läser här ju.. Men Jenny vet jag läser, och Erika. Sen vet jag ju att utmanaren minirenen läser, man jag kan ju inte gärna utmana tillbaka :P Hubbis läser också, men hon har redan blivit utmanad. Så jag får nog gissa resten, Elina kanske läser? Nej, jag kommer inte på nån mer! Det är ju skamligt, säg vilka ni är :)


lilla hjärtat ♥


Kommentarer
Postat av: Elenore

Haha ja det är svårt det här med kommentarerna. Jag skyller på att jag nästan jämt surfar med iPhonen och då är det så jobbigt att skriva. Men det är ju kul att få kommentarer ;-) Ska svara på utmaningen så fort jag sitter vid datorn så jag kan länka. Trevlig helg :-)

2011-12-02 @ 17:31:35
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Faster Elina

Ååå va söt hon är smulan <3 Saknar henne! Och ja jag läser, så jag lovar att ta tag i utmaningen så fort jag får tid :)

2011-12-03 @ 03:53:03
Postat av: Blirren

Tror det där kan vara den sötaste bilden jag sett av henne än så länge ;) dog lite alltså :D <3

2011-12-06 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0