Sitter och väntar på bussen. Har lämnat ka...

imag1607_1324118 (MMS)

Sitter och väntar på bussen. Har lämnat karl och bebis hemma för den årliga julshoppingen med mamma, syster och bror. Borde inte kallas julshopping, utan den årliga pubrundan passar bättre. Var förresten under fjolårets träff som jag berättade att jag väntade Elsa. Var ju rätt så tvungen (uppenbart) då jag varken drack öl eller rökte. Idag blir jag inte så långvarig, då jag lämnade bebis hemma. Sa jag att jag lämnat bebis hemma? Jag är nervös (inför just bebislämnandet), dör lite av längtan redan och mår lite illa. Längtar hem :P Är det nu man ska lära sig att slappna av, försöka ha kul och inte dö av längtan? Ja, jag återkommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0