soffan

Minns ni när jag sa att soffan säkert kommer med lösa ryggkuddar eller nåt.
Mhm, mycket riktigt :-/

Leveransen var 4-6 veckor. Igår hade det gått 6 veckor sen jag beställde den. Så Jerry ringde dit.
Jo då har den kommit, men med lösa ryggkuddar.
Vad är det för jävla pajaser?
Hormonfull som jag är blev jag galen tamejfan.

För det första..
säg för fan inte 4-6 veckor när leveransen är 6 veckor. Ger en bara dåliga förhoppningar.

För det andra.
ska det vara så jävla svårt att göra rätt? när det är en beställningsvara, man betalar massa pengar och väntar hur länge som helst. så kan puckona inte läsa.

För det tredje.
okej, soffan kommer, men ngt stämmer inte. vad gör vi? inget. vi gör inte ett skit. Testa att ringa upp kunden kanske? Som har suttit och väntat i fucking 2 veckor nu.

Ah, hursomhelst är vi iväg och hämtar soffan idag. Med lösa kuddar. Dom som vi ska ha kommer nästa vecka. Så då får vi åka in igen och lämna dessa, och hämta de nya. Smidigt! Men hon var så snäll, vi kunde få vänta med att hämta soffan till nästa vecka om vi ville, för våra ryggkuddar skulle förmodligen komma då..


Eh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0