skitskrutta

Idag vet jag inte vad hon går på riktigt :P
Sen.. 3 ungefär har hon sprattlat omkring i princip hela tiden.
Hon har aldrig förut rört på sig såhär mycket.
Jag förstår inte, borde det inte vara trångt och jävligt?
Typ "nej nu är det så trångt, nu måste jag ut så jag får sträcka på mig"?

Inga mer känningar här iaf.
Men jag har kommit fram till att det är helt okej ändå.
Haha, det låter så galet, och jag längtar verkligen ihjäl mig, men dagarna är inte så olidliga som folk tror att dom måste vara. Det känns faktiskt bra, ändå..

Kanske är något jag tvingat mig själv att känna? :P
Hursomhelst så känns det bra, jag njuter mest hela dagarna dagarna.
Och jag har ju inge ont direkt, förutom när hon ligger på tvären då.. :P
skitskrutta ♥
Hon är ju här, jag känner ju det, känner av hennes närvaro, bara det att hon är i magen..
Som sagt, det kanske låter lite galet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0