onsdag

Det gick super i lördags på marken.
Det var inte sådär galet mycket folk som det brukar.
Eller så kanske alla flyttade på sig när J kom med barnvagnen?
Och fröken blev inte hungrig förrens på hemvägen, så jag slapp visa tutten för halva länet :)
Hon låg så snällt där i vagnen, sov och tittade lite om vartannat.
Med oss hem fick vi 1 kg marknadsnougat och några remmar?
Och en födelsedagspresent till Vide, för igår var vi bjudna på 1-årskalas.
Han måste vara en av de gladaste, härligaste ungen som finns ♥
Men inte ett enda foto tog jag på honom...
Dåligt, vore härligt att visa när han satt där med tårta och muffins överallt :) Söt!

Fast jag skulle ju ändå inte lagt upp den eftersom jag inte vet hur man stämplar foton :S
Måste lära mig, nån som vet om man kan det med Picasa 3?
Har försökt men hittar inte funktionen så börjar fundera på om den ens finns?
Så, nån mer som använder picasa och vet?

Idag var det BVC igen, uh jag var faktiskt nervös innan.
Men, det gick bra, hon har gått upp mer nu och väger nu hela 4340 gram ♥
Så det verkar finnas näring i min mjölk iaf :)

Ja, nu ska vi vänta på att Anton slutar skolan, så ska vi upp på stan och handla lite nya kläder till honom :)
Han gillar att få nya kläder, så det ska bli kul :)
Igår kom ett par byxor som jag beställt på Ellos till honom.
Helnöjd blev han, ett par vanliga byxor bara.. Så hoppas vi hittar lite bra idag :)



Kolla jag hitta!
Nu kan man ju göra det lite snyggare och så, meeen jag kunde :)
Kul, nu vågar jag lägga ut lite mer bilder kanske på barn och så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0