mittiveckan

Hon fortsätter sova hela nätterna.
Jag vågar inte ens hoppas på att det ska fortsätta!
Det är guld värt hursomhelst, hon skämmer bort oss.

Igår gjorde J sin första arbetsdag efter 5 veckor hemma.
Det sög, för oss alla tre :P
Pappa, av ganska uppenbara anledningar
Jag, bara en sån sak som att få äta frukost alldeles själv var ju ganska så värdelöst.
Bebis, som inte verkade kunna slappna av lika bra utan pappa hemma, och höll sig vaken i princip hela dagen.

Men idag är han ledig, weej :)
BVC 13.30.
Ska bli spännande att se vad hon väger ♥

Jo, f.ö vill jag önska mina fina fina brudar en toppenresa!
Hoppas verkligen ni får det skitkul på Rhodos :)
Och, mamma som jag är, var försiktiga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0