tjugosjunde bilden

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.

Okej, det är inte så att jag asgarvar varje gång jag ser bilderna men..
 
     
 
Jag kunde inte välja bara EN, vem tvingar mig?
Dethär är alltså jag och Stjärten när jag fyllde.. 21? 
Såhär full och glad är man då.. Jätteglad tydligen, och förmodligen till en jättebra låt?

Kan inte direkt påstå att det är dom bästa bilderna på mig
 men jag kan inte se dom utan att flina hursomhelst.

Dock hade jag nog kanske helst behållt dom endast i mitt minne..

Så..
En fråga bara..
vem fan är fotograf?


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kan stolt tala om att masterfotografen till dessa masterpic är jag! Kommer snart kunna ses på en utställning nära dig!

2011-04-21 @ 19:24:01
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha så himla sköna bilder :P uj uj.. Fotograf: Erika!

2011-04-22 @ 01:51:56
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0