tjugoåttonde, tjugonionde och trettionde bilden

Jag ogillar skarpt att inte avsluta grejer jag påbörjat.
Jag vill göra klart det, ordning och reda hej svejs.

Men nu har jag tröttnat på dessa bilder..
Så nu gör vi såhär..

Det är 3 bilder kvar, jag tar resten nu :)

28e bilden:
En tokig bild.
En vän, Jessi, har en sommarstuga vid ett ställe som heter Mölle.
Lustigt nog så började direkt kolla i mappar på fb som heter "möllefest" eller likande.
Där hittar man alltid tokiga bilder, garanterat.
Och mycket riktigt.. Svårt att välja..


här var det supertokigt!

29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.


Ja det skulle väl vara dom som jag tog i lördags, här är en av dom..

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.


Ja vi tar väl dendär som jag tror har varit mest återkommande här, min fina ♥
Det är han som jag vill vara med resten av livet, utan tvekan ♥

Sådär, då var det slut på 30 bilder.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0