psykbryt

Jaa nu var det ju dethär med djur igen..
Jag har nog helg enkelt ett hjärta för djuren.
Men kolla här liksom..

Jag blir så sanslöst förbannad!
Det är helt galet, men jag blir tvärförbannad.
Men kolla in bilden när katten myser med husse.
Han har säkert slagit ihjäl dendär stackars katten.
Han har ju slängt hundvalpen i väggen och knivmördat sin leguan också..



Aah, vad jag skulle kunna vilja göra mot honom..
Jag vill inte att han ska komma ut igen!

Ussh, jäkla psykbryt!

Som om jag ser någon som behandlar sin hund dåligt eller så, jag kan inte hålla käften.
Nån måste ju försvara de stackars djuren, dom kan ju inte göra det själva :(
Det enda dom kan göra är att bli arga, men det kan ju leda till avlivning.


Jaa, jag fick inte kolla på Lassie för mamma när jag var liten heller, otröstbar blev jag.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0