nittonde bilden

19e bilden: En person som är snygg.

Jag är ganska tråkig om jag väljer Jerry va?
Så jag får välja min andra älskling..
Tumblr_ksemr4rpk91qzwhr0o1_400_large

WE♥IT

Nu vet jag att mina vänner tycker jag har skitdålig smak när det gäller killar..
Men gillar man inte denna pudding, så är det fan något som är tokigt! ;)

Idag läste jag förresten om ett par som döpt sitt barn till Hedda.
HEDDA! Klockrent!
Nu uttalar (tänker uttalet) jag nog inte det riktigt som dom gör dock..

HEDDA PÅSE!


Kommentarer
Postat av: Erika

Han är ju het som faan! Vem av våra vänner har sagt något annat? Jenny? Sophie?

Haha, jag vet dessutom precis hur du utalar Hedda!

2011-04-11 @ 18:57:42
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: sofie

Hahaha Klockrent ! Hedda Hedda!

2011-04-11 @ 20:43:03
Postat av: Stina

Han påminner om en av mina bröder.;-)

Kram Stina

2011-04-12 @ 10:38:31
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Blirren

Ja det är nog jag och jenk som har sagt något om den där smaken ;) men denna bilden var ju inte helt helt fel :) Haha jag känner en som heter Hedda :D

2011-04-13 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0