nighty night

Aah, det är kaos i min hjärna..
Vaknade inatt runt halv 5 av aktivitet i sängen.
Det lät och fumlades och hade sig..
Jaa men då visar det sig att sitter/ligger Corona på ett visst sätt så kommer hon åt såret.
Suck!
Törstig som en gnu och kissnödig som en... zebra? staplade jag mig upp.

Ja sen kunde jag inte somna om eftersom hon vägrade sluta slicka sig.
Efter att ha buttat bort ansiktet från svansen en sisådär sjuttioelva gånger
tröttnade jag och väckte älsklingen.
Min söta, han lade täcke på henne så bara huvudet stack fram.. "så" sa han :)
"Heh ja där du älskling, där fick du till det" tyckte jag.
Och tamejfan, då blev det ju helt plötsligt supermysigt så hon började spinna på där och somnade :)

Men då kunde ju jag inte somna om.
Jag får nämligt ont i kroppen på natten. I höfterna.
Jag kan inte ligga på mage, det är inte så skönt längre.
Och ryggen är inte heller skönt, så där kan jag bara ligga kortare stunder.
Så jag får variera sida till sida.
Men då hade jag väl gjort det för mycket, så jag hade ont på båda sidorna..
Så jag har inte sovit mycket sen dess.
Jo sista stunden, men sen var jag ju tvungen att traska upp för medicintajm.
Och nu kan jag ju inte gå och lägga mig igen, "solen är ju påväg upp"

Jaa jag säger då det..

God morgon iaf! :)





.


Kommentarer
Postat av: Elenore

Känner verkligen igen det där med problem med sovtställning. Sova på mage går ju inte längre, på rygg är inte så skönt längre stunder. Och jag har också börjat vakna av att jag har ont i höfterna fast jag byter sida ofta. Hmmm undra hur det ska bli när man blivit ännu större!??

Gulligt med kissen, att hon somnade när hon blev nerbäddad :-)

2011-04-21 @ 11:33:58
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0