dendär karln

Jag har inte postat v 27 än, inte heller har jag lyckats tagit någon bild.
Men imorrn går vi in i v 28, så jag struntar i att posta v 27 helt enkelt.
Nya tag imorrn istället :)

Igår kväll fick jag spel på J.
Vi låg på soffan, och jag fladdrade till med benen.
Sen gnällde jag "jag får ingen filt" och får till svar "ja men om du kunde ligga still så.."

Big no no.

Det blev liv i luckan kan jag säga :P
"Du har ingen jävla aning om hur jag har det, du kan bara föreställa dig så försök för i helvete att vara lite jävla förstående! Jag är tvungen att röra på benen eftersom dom domnar bort, jag får skitont i höfterna när jag legat i en viss ställning för länge, jag kan bara andas i vissa ställningar och jag har ETT BARN i min mage som tycker det är skitkul att möblera om bland organen! Dessutom mår jag jävligt illa! Så håll du för fan käften!"

Ja, han ska fan inte ha mage till att gnälla. Om nåt så ska han massera mina fötter.
Åh vad jag önskar att han, för nån dag bara, kan få min kropp så han kunde förstå.

Jag sa till honom igår att du får bara ett barn utav mig.
Men har en känsla av att dessa 9 månader kommer vara som glömda när hon är ute :)



 


Kommentarer
Postat av: Elenore

Hahaha, ursäkta men jag skrattar högt här - igenkännande såklart ;-) Märker att jag fräser mer och mer åt sambon nu. Men han har faktiskt blivit mer förstående ju mer magen växer. Det var svårare i början när jag mådde pyton fast inget syntes...

2011-04-30 @ 22:10:41
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0