Dååligt..

Stina-Lee hade kommenterat tidigare inlägg och skrev att hon har en bror som är lik Vin Diesel.
Då har jag bara en fråga..

Varför har ingen av mina kompisar en sån snygg bror?
Herregud, jag hade ju gone bananas..

Dåligt av er alltså, dåååligt!

Dethär ska jag komma ihåg!


Jag kanske skulle skaffa mig nya, bättre kompisar?
(förlåt, ett internskämt som jag inte kunde låta utebli just nu)

Puss på er alla söta.



Jag har en tyst stund för mig själv.
En uppmaning från min älskade söta sambo (?)
Jag tror inte du skulle kunna vara tyst i en timme..

Jag frågade nämligen honom när han blev så sur som han jämt är nu?
Han är typ lite lättretlig och småirriterad, dock inte på allvar utan mest att han bara svarar när han vill,
han suckar mer än vanligt och liknande.
(dom som känner oss vet hur vi kan hålla på, skämtsamt)
Ja, när du blev en tjatkvarn fick jag till svar..
Jo men tack för den, televerket :)


Kommentarer
Postat av: Faster Elina

Men hallå tycker du inte min bror ser ut som Vin diesel eller? Haha, Något bra måste det ju iaf vara med dina (iaf vissa) av dina vänner bröder eftersom du ska ha barn med min :)

2011-04-12 @ 21:36:10
URL: http://envisthjarta.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja jag vet att det gjorde det och nu finns det en hel del färgade jeans också, men röda, rosa och gröna.. Jag vill ju ha gula! Hittar du gula någonstans så kan du väl tänka på mig och skicka iväg ett sms! =)

Vem kan säga att Vin Disel inte är syngg? Vad har vi för kompisar? Jag ska skaffa nya bättre kompisar! (som tydligen du också ska göra nu!).. Men om du ska skaffa nya bättre kompisar så kom ihåg att en gammal vän är bättre än två nya! =P

2011-04-12 @ 23:23:21
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0