Barnvagn!

Det blev igen mer igår, för vi har blivit med barnvagn!
Vi är skitnöjda (jag är skitnöjd, J är "Jaja men gud vad du tjatar")

Tycker den är jättefin och precis som jag ville att min barnvagn skulle vara.
Stenöjd helt enkelt!
Ska ta bilder, massa.

Ska även försöka lista ut var f*n vi ska förvara den så länge?
(och allt annat som vi köpt på oss)
Tänk att man ska ha det problemet fast man bor i hus?
Vi måste verkligen göra oss av med massa skit vi har överallt!

Så jag återkommer.
Vet inte när dock, ska till BM idag och även till vet med Corona-stumpan vid 16.
Får se vad jag hinner där emellan helt enkelt :)
Ha en härlig måndag i solen alla söta ♥


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0