2011-04-20

Jag här sitter jag och dricker kaffe!
Trodde du inte när du vaknade i morse va?!

Jaaa jag förstår om ni blir alldeles chockade!

Näe men när jag blev preggo förvandlades mitt älskade kaffe ganska fort till råttgift.
Nu, njaa det är inte supergott, inte som innan
(kanske saknas en cigg till kaffet? :P) men det går an.
Med en hel del mjölk i så är det helt ok.

Och behövligt, eftersom jag som behöver massa sömn numera traskar upp runt 6.30.
Men vi kom fram till att det underlättar liite att vara 2 när strumpan ska ha sin medicin.
Hon fick ju som sagt flytande, som ska sprutas in i munnen.
Kan ni tänka er vilda protester?
Dessutom är hon nu lös i kaggen, så antar att det kanske inte är helt 100 däri heller :(

Nu är hon uppe på vinden, hon brukar alltid vilja gå upp dit så idag fick hon det.
Vafan, något måste hon ju få göra!


Här är hon i förrgår (måndags), alldeles groggy. Mattes skruttplutt..

En sväng i morse blev hon rätt förbannad, hon skulle ut!
Så det flög grejer när hon mofflade sig fram, fick snabbt röja i fönstret som hon brukar sitta vid och kolla ut.
Flög blommor och grejer..
Hade även öppnat det, och där skulle hon ut..




Fick ingen bild in action tyvärr, men ni ser ju springan.
Hon försökte allt, tom tryckte ihop tratten med tassarna, på riktigt, haha!
Haha, ja det var helt galet!

Har en liten filmsnutt, men då verkar det som att jag måste ladda upp den
på youtube först och då blev det ju överkurs och jobbigt på en gång..
Så jag får se om jag får så tråkigt :P



.


Kommentarer
Postat av: Elenore

Stackars lilla kissen, men jag måste erkänna att jag skrattade lite när jag läste om tratten ;-)

2011-04-20 @ 21:15:16
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0