2011-04-19

Jaha det blir visst ett till inlägg nu på en gång..

Skruttan kämpar på här hemma.
Tog av henne tratten en sväng förut också så hon fick tvätta sig lite.
Var bra sugen att slicka på såret, men hon var aldrig på riktigt på såret utan lite runtom.
Var precis som att hon förstod varför hon tvingas ha tratten.
Hon vill ju såå gärna gå ut också, hon spenderar ju vanligtvis
största delen av dagarna ute nu på våren.
Fisiga matte.. :P
Just nu har hon somnat i sittdelen till barnvagnen!
Appropå barnvagnen ja!
Hade visst utlovat lite bilder?
Har inte tagit några, meen jag har ju 2 från annonsen!




En Emmaljunga -07.
Som sagt, jag är supernöjd.
Den är riktigt fräsch också!
Det enda anm. är däcken som är slitna.
Men det är inga luftdäck, då det är ju ingen fara egentligen.
Men det var det som var slitet på vagnen iaf.
Liggdelen går i mossgrönt, syns knappt på bilderna här.

Idag ska jag upp på möte *suck* vid 13 tror jag att det var..
Annars har jag inget direkt inplanerat idag.
Fast jag vet ju några rabatter som behöver sig en omgång.
Ah, att dom aldrig tar slut..


Här är min bola som jag köpte förra veckan förresten!
Tog den med hjärtan på, skräll va?
Söt är den iaf ♥

Sen har jag ju påskpyntat lite..

Bilden är tagen i helgen tror jag, fredags kanske?
Ja här är ju Corona med och bråkar också, kul med ris,
men jag ville visa er påskpyntet som Anton kom hem med förra veckan.
Nu kanske den inte syns så bra? Men den är jättefin! :)



.


Kommentarer
Postat av: Stina

Snygg vagn tycker jag.:-) Kram Stina

2011-04-19 @ 10:13:05
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0