2011-04-15

Har precis kommit hem från en mysig fika på stan med några fina tjejer ♥
Tänkte jag skulle blogga på väg in till stan, men upptäckte att jag inte kan blogga från min htc?
Det kommer inte upp något tangentbord.
Det är faktiskt det första dåliga jag upptäckt med min htc.
Hittar heller ingen app från blogg.se.
Någon som vet ngt som jag missat? Eller ska det verkligen vara så dåligt?

Jaja..

Igår gjorde vi en riktigt potatissallad också.
Hemmagjord på tärnad potatis, kapris, paprika, purjolök, grädde, gräddfil etc..
Ja en riktig hemmagjord kort och gott :P
Fruktansvärk gott!
Jag vill äta upp allt (gjorde en sats till 50 pers) men det får jag inte :(

För den ska vi ha med imorrn då vi ska på 50-årsfest!
Svärmors karl fyller 50 och ska ha brakfest.
Kommer bli riktigt trevligt (och gott) tror jag :)
Har idag även bakat mockarutor till imorrn.



Dock börjar J jobba runt 7 på söndag, så vi blir nog inte kvar så länge.
Kanske är lugnast det, vara nykter på fest är inte riktigt min grej kan jag känna :P
Nej nu ska jag fortsätta med skyltarna till festen.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0