2011-04-12

Idag har jag putsat fönster efter fönster.. Jättekul..
Man jag hann inte klart, för vid 4 drog vi iväg på bio :)
Vi såg Rio, i 3D dessutom. Animerade filmer gör sig bra i 3D tycker jag ;)



Skräll att jag lyckades fälla några tårar?
Även fast det är tecknat så kan jag "relatera" till hur djur har det irl, och det gör så ont i mitt hjärta.

Men vi hade det mysigt iaf :)
Givetvis hann Anton sura en sväng, men det erkänner han nu iaf. Alltid nåt ;)

Han satt och sög och sög på en klubba.
Det hade blivit hål i den, så det lät rätt högt.
För högt för att vara på en bio, ja ni fattar.
Så efter att ha sagt till honom 5 ggr tog jag klubban ifrån honom.
Stensur, slängde av sig glasögonen och satt och tjura ett bra tag.
Tänkte att han ska inte få förstöra filmen för mig, även om han missade 10-15 min av det..

Men ja, får man inte som man vill hela tiden så är det bäst att man ska tjura som en annan barnrumpa :P
Men efter ett litet tag insåg han nog hur han betedde sig, för lagom tills filmen var slut var han som vanligt igen :)
Skönt det, att han inte är som jag iaf, jag som är så långsint..
Oftast iaf, ibland kan han sura flera timmar.


Här är sötungen jätteliten. Tyvärr hade jag inte ens träffat honom här..
Han var redan 3 när jag träffade hans pappa.

Han är mer som Jerry, efter att vi till ex tjafsat så tycker han att det är bra efter en tag liksom..
Det tycker inte jag, hej svejs så ska man vara som vanligt efter allt man sagt och kanske kallat varandra?
Haha, nejnej det går inte, då ska man prata och reda ut.. Till hans stora glädje :P
Behöver jag säga att det lett till många diskussioner?
Han tror/tycker att allt är bra igen, medans jag stensurar nånstans :P

Nåja, som tur är bråkar vi väldigt sällan..
Och det är nog tur det :)

Nåja, dom är för söta mina grabbar
Är så glad att jag har dom, det är oftast nån av dom som gör min dag
 :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha Anton då :P Bra att han förstod att han hade gjort fel iaf :) och jag är likadan, kan också tjura helt länge :P haha

2011-04-12 @ 20:28:12
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud vilken söt bild på honom! Jag gillar verkligen Anton, har är så himla goo! =)

2011-04-12 @ 23:29:36
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Blirrewn

2011-04-13 @ 11:57:06
Postat av: Blirren

Haha råkade skicka en tom kommentar ;) Jag är också långsint när jag och aid bråkat... exakt som du skrev.. man måste reda ut och härja :D haha. Man kan ju inte bara skita i det som hänt ;) hur man är :)

2011-04-13 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0