2011-04-09

Jag har verkligen inte haft tid att blogga idag!
Men jag tror inte så många lägger tid på att läsa bloggar dagar som denna heller :)
Inte jag iaf..

Så här kommer lite kort om idag och sen dagens bild.

Efter ca 20 testade jackor, varav hälften som vi gillade, köpte jag mig en jacka idag.
Dock ingen mammajacka, men det var bara att lägga ner alltså..
Testade också barnvagnar.
Givetvis fastnade vi båda för Emmaljungas nya, modell 2011 för ca 10 papp.
Jaa men det är klart..
Men vi har ingen brådska än så :)
Blev lite annat köp också så klart, bl.a en ny toalettstol?
Vad är oddsen för det? Nåja fin var den iaf :) Med mattsvart sits :)

Sen på kvällen har Anton varit på party faktiskt, kusinen som hade disco :)
Så det hade varit danstävling och lek.
Nu har han slocknat i soffan :)
Blev även en andra tur in till Örebro ikväll, J fick agera "fyllechaffis".
Så runt tio fick vi äntligen ta kväll och helg, det senaste laget kan jag känna..

Inatt hade Jerry förresten drömt om smulan ♥
Jag födde på bb, men det gick så fort så vi var ensamma han och jag utan bm eller läkare.
Jotack det vore ngt :)
Sen hade han lyft upp henne, och hon hade varit så liten och söt :) Mörkblond och liten :)
Men hon hade inte skrikit heller, för hon var tydligen en "snäll liten tjej".
Hon hade bara tittat på honom. Åh jag smälter
..



Kör en dagens bild också

17e bilden: En ovanlig bild.
Vadå ovanlig?
Nu har jag kollat igenom massa bilder men fattar inte riktigt ovanlig..
Kanske är för trött men jag går fan bet på den iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0