2011-04-03

Vilket väder det är ute!
Guud vad jag ska blogga väder hela tiden, för det är ju såå intressant ?!
Men jag blir så påverkad av vädret jämt.
Kan man då säga att jag tycker vädret är viktigt?

Sådär, nu lyckades jag få med ordret väder i 4 meningar på raken lite sådär..
Det är ju för underbart!

Det har iaf varit mysväder idag tycker jag.
Så först var jag hem till Stjärten, snacka och spela skipbo så klart :)
Sen lulla vi iväg till bion.
Kan verkligen rekkomendera "Hur många lingon finns det i världen?"



Jag tyckte den var riktigt bra, den gjorde en glad, det tyckte vi alla :)
Speciellt Erika som faktiskt var iväg och såg den för andra gången.
Loservarning på henne, jag vet! ;)
Nejdå, den var värd det!

Nu kommer snart min fina älskling hem från jobbet ♥
Ska duka fram lite kvällmacka och te nu tror jag :)

Hoppas ni alla haft en mysig helg, trots vädret ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeh.. Du kan vara loser.. Jag gick ju igen för att få umgås med mina söta tjejkompisar.. =P



Btw, du kan vara loser igen.. Du har ju lyckas skriva om vädret på 8 (åtta!!) rader! =P

2011-04-03 @ 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0